Kung Fu Yoga Filminde Neden Oynamadı?


Yönetmen Stanley Tong'un son filmi Kung Fu Yoga'da Jackie Chan ile birlikte 3 Hint oyuncu yer aldı. Ünlü yönetmen, Aamir Khan ile çalışmak istediğini ancak tarihler uyuşmadığı için son filminde ona yer veremediğini söyledi. Kung Fu Yoga filmi çekilirken Aamir kendi filmi Dangal ile meşguldü.




Stanley Tong, Aamir Khan ile iyi arkadaş olduklarını, Peekay'ın Çin'deki tanıtımları sırasında sürekli birlikte olduklarını söyledi. Ayrıca Aamir'i çok sevdiğini ve gelecekte uygun bir proje olursa mutlaka onunla çalışmak istediğini ekledi.

Diğer yandan Aamir ise bir röportajında şöyle söylemişti:

"ABD'ye gidip orada çalışmakla ilgilenmiyorum. Ben tamamen Hint filmleri için çalışmakla ilgileniyorum. Son 25-26 yıldır izleyicilerle bir ilişkim var ve onlara çok değer veriyorum. Bu, dünya izleyicisini eğlendirmenin kötü bir fikir olduğu anlamında değil. Sadece ben ilgilenmiyorum. Uluslararası filmler yapmak benim kariyer grafiğimde yok. Ancak bu, uluslararası bir film yapmama konusunda kararlıyım anlamına gelmiyor. İlginç bir şey bulursam yaparım. Yaratıcı amaçlar için sınır yoktur. Eğer Japonya'dan bir teklif alırsam ve beğenirsem, yaparım."

SHARE THIS

Author:

Previous Post
Next Post